Post by blogizarindes on Feb 18, 2022 0:10:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många poäng ▞▞▞
▞▞▞ Mini Block Craft 2022 version ▞▞▞
Dancing Race Μουσική qwr
Det värsta är att det bara är en kopia av Survivalcraft. Det finns ingenting i det här spelet. Inga NPC:er, ingen portal, inget överlevnadsläge, inget flerspelarläge, vi kan inte rida på hästar, vi kan inte fiska, inte odla, vi kan inte ens sova också. Måste bara bygga, bygga och bygga inget annat. Det är mitt förslag, killar ladda inte ner det här spelet. Det här spelet är falskt Minecraft. Och skaparen respekterar inte heller vår åsikt och lägger heller inte till något i uppdateringar. Skaparen är väldigt oförskämd. Spelet bör tas bort från Play Store.
Problemen är: varje gång jag försöker tillverka en möbel kommer en matta upp som möbel, när jag försöker exportera mina möbler kommer ingenting upp, hur löser jag det här problemet? Går det att fixa eller måste man fixa detta?
det är riktigt roligt. älskar byggnaden. men varför kan jag inte ha möbler någon annanstans än Big City? också varför sparkar spelet mig plötsligt ut utan anledning? min skärm blir svart och sedan stängs spelet. vad även?
Detta är Awsome
Jag skojar inte, jag har haft 50 annonser på 5 minuter. Vänligen fixa detta så ger jag en högre recension. P.S. Om du försöker ta bort dem utvecklare om du ser detta, kommer jag att bli gladare.
Bra kul
Gillar du att bygga med block? Då är högst sannolikt Minecraft: Wii U Edition något för dig? I detta spelet kan du...
det är bara en gratisversion av överlevnadshantverk men med massor av annonser och det är inte ens hela spelet, det är mycket bättre att ladda ner apk åtminstone det kommer att vara fullt spel utan annonser.
Briljant spel men varje gång jag stänger mitt lager måste jag titta på ett tillägg. Och jag rörde något och sedan lät det mig inte spela mer. Men förutom det där fantastiska spelet
Det kommer för mycket reklam och att när jag är inne på en annan app så kommer det reklam och jag skickas till mini block Craft och det går inte att temja djuren🙂😥😢😭
Det här spelet är fantastiskt..... Det här är mycket bättre än mitt hantverk. Och älska platserna som du har skapat... Men det finns bara ett problem som jag inte kan komma in på och inte heller kan jag köra bilar, snälla fixa det här problemet
Det här spelet är ett riktigt bra spel men ni borde låta spela online med andra människor till exempel online med andra människor men det skulle vara trevligt att spela först men nu kommer det inte att tillåta mig att hitta mina andra möbler, det är bara badrummet och även med spelandet jag skulle vilja checka in på rainbow hotel något sånt så ja kanske om du kunde göra det kanske jag skulle betygsätta detta till fler stjärnor
Bästa spelet. Det är roligt men kan man lägga till propellrar så att ett fartyg kan köra på vatten och flyga.
Gillar du att bygga spel? Ny Mini Craft block craft 3d stadsbyggnad det är gratis för dig. Nytt Mini Craft Building and Crafting-spel Det finns olika sätt att
Så jag var riktigt exalterad över appen då, jag satt här i 10 minuter och appen kunde inte laddas och kraschade sedan. Det är inget fel på min enhet, jag har kollat och den är helt ny. Jag kommer att ändra min recension när detta är åtgärdat
Spelet är snyggt. Du måste ta bort några annonser och sätta multiplayer. Det blir också bättre om jag kan ändra hur jag ser ut genom citat. Få människorna att se ut som originalet minecraft.
❤❤❤❤❤💙💙💙💙💚💞💞💞💞💞💞💛💛💛💛💛
Om ditt barn inte förstår detta och om du inte förväntar dig frågorna i början, tar det väldigt lång tid att ladda
Det här spelet är superfantastiskt! Jag älskar det!♡♡♡♡ Och för annonserna som inte vill ha annonser i spelet är det bara att stänga av Wi-fi eller mobildata så har du inte fler annonser i Mini Block Craft 3d! Om du gör en ny uppdatering lägg även till flerspelarläge! Det skulle vara kul för alla spelare! Också de fick mitt hus som ett foto på första bilden, det där i trä! Thnx!🤗
Spelet frös med några minuters mellanrum och hade en annons var 20:e sekund eller så. Plus att vi inte har några instruktioner om hur man gör någonting. Jag såg verkligen fram emot det här spelet.
Bra spel jag älskar det här spelet
Mini Block Craft Gündəlik bgs
Spelet är bra men när du dör på en specifik plats i spelet regenereras inte det området och du måste gå till en annan del av spelet och börja bygga och möblerna försvinner också en annan sak är bara den första världen har möbler om jag skapa en annan värld det finns absolut inga möbler
Det här spelet är som minecraft men du behöver inte betala, jag ogillar det här spelet eftersom det finns fler tillägg än speltid
Det här är ett väldigt coolt spel.I storstaden känner du dig ensam så nästa uppdatering är multiplayer + Human spawn egg så att de som inte har vänner kan spawna människor och vem som har kan spela multiplayer. Tack för överlevnadsläget!!!
Detta spel är så bra
Jag gillar också det här spelet men det finns många problem, det finns många tillägg och om vi vill ha ett husdjur i detta spel är det för svårt att överleva med dem och bara storstad har möbler men en annan värld har inte möbler om vi vill göra hus i andra världar vi kan inte huset kommer att vara ofullständigt utan möbler vi vill göra hus i andra världar eftersom det inte finns mycket utrymme tillgängligt i storstaden men spelet är bra
Det här är ett bra spel men anledningen till fyra stjärnor är att när vi rider en häst är det utom kontroll och det tar väldigt mycket lång tid (som 1 minut) att bryta ett block i överlevnadsläge. Jag vet inte om det bara är på min telefon eller det händer i alla andra saker de är bra det här spelet är ett fantastiskt spel rekommenderar det verkligen Det är det bästa blockspelet jag någonsin spelat
Jag gillar inte den här förändringen eftersom djuret kan skada oss i det här spelet och jag vet att vi kan flyga i spelet men det finns fler vilt där vi kan flyga. Jag gör inte så mycket jämförelse men exempel på flygande spel är skolan tjejsimulator och jag tror att du går för att uppdatera det här spelet där djuret inte skadar oss och som block craft 3D-spel kan du också göra ett byggalternativ från vilket vi kan bygga din byggnad, det finns några saker som är bra med det här spelet men det måste bli bättre
Detta spel är i grunden en klon av Minecraft men om det enda läget var kreativt läge. Även om jag kan föreställa mig att någon skulle gilla det här spelet om de gillar kreativt läge i Minecraft, är jag inte riktigt ett fan av kreativt läge. Om det här spelet hade ett läge som liknade överlevnadsläget i Minecraft hade det här spelet förmodligen varit bra. Några bra saker jag kan säga om spelet är att spelet inte har mikrotransaktioner och inte heller kräver internetuppkoppling, så spelet får bonuspoäng för det.
My Block APK nedladdning för android - senaste versionen
Ja det bästa spelet. Men två stjärnor. Lägg först till fler möbler som: sängar, handfat, garderober och mer... NÄSTA, BARA BORT ANNONSER!! och under varje möbeltyp för oss hur man använder. Lägg sedan till en onlineserver för att spela med vänner och låt oss lägga till dem på vår lista för att gå med dem när som helst, var som helst (när de är online). Slutligen kan du enkelt lägga till fler djur och husdjur. Jag drömmer om att ha en katt och hund i mitt hem i Mini Block Craft! Och lägg till en anka för att lägga den i dammen framför våra hus! Och tack!!!!!!!!!!!!!!
😀😀😍😍
Jag gillar verkligen det här spelet men när jag spelar det måste jag ge det tillgång till min lagring. När jag gör det fyller den slumpmässigt upp min kamerarulle med slumpmässiga grejer. Det är ganska irriterande så om du kunde fixa det skulle jag vara så tacksam. Men annars är det ett fantastiskt spel. 👌
Varför så mycket tillför. Jag tog min egen tid att slösa på att ladda ner det här skräpspelet. Jag spelar det i 20 minuter, jag spelade bara spelet i 5 minuter. Alldeles för många annonser.
börjar spela musik lite nu och då trots att plattan inte används
Mini Block Craft Kasual ily
Forest Survival (by EZ.GAMES) Android Gameplay [HD]
Bästa appen för Time Pass. Jag gillar det. Prova det du inte gillar på ett tag men efter en stund inser du att det är ett bra spel. Det här spelet gillar du när din mobildata är över. Så prova och ladda ner. Tack Tack för att du läser min kommentar. Min favorit youtuber=Harsh Beniwal. Bästa låt- Choder Jatta ki. Bästa film= Shooter (Punjabi) Bästa webbserie=Money Heist. Jag gillar Berlin, Tokyo, professorn, Helsingfors och Denver och alla rovmedlemmar. Tack.
Jätte bra ska jag ge exempel om man stänger av Wifi då kommer det inte reklamer.
Det finns inga möbler, och annonserna är obevekligt irriterande, bokstavligen varje gång du öppnar någon meny, boom! Annonser, jag måste spela i flygplansläge för att undvika dem, men jag skulle vilja ha tillbaka möblerna.
det var bra men när jag gick till stan var jag snart på den plats där det finns en hel massa lava som faktiskt fastnat och nu fick jag åka till de andra världarna. Jag ger den tre stjärnor på grund av den.!!!!!!!!!!😡😠😠😠😠😡😡😡😡
Complete quests to conquer diverse biomes and become the greatest warrior in the realm. Build strongholds, encounter a wide variety of creatures,
NAJS
Mini Block Craft Priložnostne kpiw
Det här spelet är FRUKTANSVÄRT. När jag började kunde jag inte ens kontrollera mitt hantverk. Och när jag faktiskt startade spelet fanns det ingen hjälpknapp och jag visste inte hur jag skulle bygga något. Precis som jag sa tidigare, skulle jag använda vilken förolämpning som helst för det här spelet. Jag skulle ge det här spelet hundra 👎👎👎👎👎😝😝😝😝😝. Ladda ALDRIG, seriöst ALDRIG ner det här spelet. Jag skulle hellre titta på dumma annonser om dumma saker i FEM HELA ÅR än att spela det här spelet i FEM minuter.
Jag älskar spelet men det finns så många annonser, snälla gör det flerspelarspel
Roligt
Ett riktigt bra spel.. Lätt att flytta.. men inget multiplayer, överlevnadsläge, skin eller nya föremål..för mycket annonser som är irriterande för användarna..Det viktigaste som behövs är multiplayer och skin.. snälla ge oss en senaste versionen...
Mini Block Craft ง่ายๆ zjq
Jag kan inte sätta en ekplanka för att skapa ett hantverksbord så dåligt spel jag önskar att jag kunde betygsätta det 0 stjärna snälla fixa det märket på mobilen du kan placera en om du kan förstå hur det här spelet är värre än Loki craft 4 detta är det värsta spelet Jag slösade bort min lagring i ett dumt spel.